Torsdag - Fredag

Idag åker jag med klassen + parallellklassen till ett Torp i skogen och övernattar där, typ som ett läger. 
Vi börjar strax innan tio och tar tåget till vart vi nu ska och sedan ska vi promenera i en halvtimma, jag jublar kanske inte direkt men tror ändå det kan bli kul! :)
I alla fall innebär det att idag kommer ni inte få så bra uppdatering från min sida, har redan fixat ett tidsinställt om gårdagens ridpass plus några bilder därifrån och ett "dagens läsarfråga", men det är alltså bara tre inlägg om man räknar med detta. 
Kanske hinner jag skriva något mer tidsinställt, isåfall lär ni ju märka det. Men tvivlar i alla fall på att jag har täckning där vi ska sova. 
Kommer troligtvis vara tillbaka vid tolv tiden imorgon och då slutar vi, så under fredagen är det normal uppdatering igen.
Hoppas ni överlever ändå haha! Klart ni gör. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

naw så söta ni är!

2012-08-23 @ 08:55:19
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0