Tiden drog iväg

Hallå där! :) Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, var i stallet mycket längre än jag tänkt, gick hemifrån vid 12 i morse och nu sitter jag på bussen hem igen, men det har varit riktigt mysigt och då åker man ju inte gärna hem haha! Fick låna en annan ponny i stallet och eftersom vädret var kasst hade jag nog inte fotat så mycket ändå, som det var tänkt från början att jag skulle göra ... Men som sagt, red en liten ponny idag, det var riktigt kul att vara uppe i sadeln igen! Red mest runt på volterna och fyrkantsspåret och kände lite på honom, det är alltid svårt att veta vad man ska göra första gången man sitter på en ny häst, man vet liksom inte vad man behöver jobba med, men kul var det! :D Ett riktigt charmtroll, ägaren har dragit en riktig vinstlott haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0