Snart ...

... ska jag sätta mig på ett cafe med min underbara vän, G-Ö-T-T stavas det. ;D
Jag har ju inte gjort så mycket idag, och det är jättefint väder ute så kände att något måste jag ju hitta på. 
Såg just att Sverige tog guld i segling, inte för att jag är så insatt i segling då men det går faktiskt bra för Sverige i OS, svenskarna är ju riktigt duktiga på sport. :o
 
Imorgon ska jag fota min kompis Maria när hon rider, ska fota både lite "modellbilder" i någon fin miljö och på själva ridpasset var det tänkt så bilderna kommer nog upp på bloggen sedan. Håll tummarna för att det är lika fint väder ute då, hade varit gött om det inte regnade i alla fall ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0