Skoldag

Idag är en heltvanlig skoldag, förutom att jag inte är i skolan. 
Det är både för min och alla andras skull, så att jag inte ska bli mer sjuk imorgon eller något och så att jag inte smittar någon annan (man brukar väl säga 48 timmars smittrisk efter man är magsjuk). Spydde liksom inte lite när jag spydde så det är lika bra.
Blir alltså ingen ridning idag heller, men eftersom mamma tog Yackie igår får hon en välförtjänt vilodag idag, om jag fortfarande mår bra ikväll åker jag till stallet och pysslar med henne, låter henne beta bredvid stallet i en halvtimma eller något och fixar iordning det som ska göras. :) Så jag hoppas att jag inte får något bakslag nu, men det tror jag inte.
 
Aja, Pretty Little Liars laddar redan och frukosten står här bredvid, vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0