ROOFFEE

Hur grym kan man vara? Fick ett stort leende på läpparna när jag nyss kollade på Rolf-Göran Bengtsson när han hoppade, han är så mjuk, allt ser så enkelt ut & han och hästen är verkligen ett. Jag själv blir jättetaggad på att bli så duktig när jag ser honom rida. Dock kanske inte hoppa så höga höjder osv. Men bli så mjuk och följsam, och bli ett med hästen, det vill jag också kunna, så duktig vill jag bli.
Sedan om jag gör avancerade rörelser eller hoppar höga höjder skiter jag i, personligen alltså, huvudsaken är att känslan är bra både för mig och hästen och att båda är nöjda. 
Men WOW, ryttarna man ser på hoppningen i tv:n nu i OS-tider hoppar både högt och är ett med hästen, speciellt då sveriges Roffe! :D
Bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0