Prinsessan

Jag kom ihåg Yackie som en inte så snygg häst från provridningen, därför blir jag lika förvånad varje gång jag tittar på henne, för hon är faktiskt väldigt fin!
När hon spetsar öronen och sträcker på sig ser hon riktigt snygg ut. 
Sedan är hon smal och omusklad, det förstör liksom resten av utseendet, men med mer hull och muskler så kommer hon bli en riktig pangbrud! ;)
Hon är ju gammal, och då tappar dom ju lättare hullet men jag tror det kommer gå att få tillbaka utan problem, hon äter ju och hon är pigg och glad, som en 7åring i psyket haha! 
 
Bjuder på några av bilderna mamma tog, tyvärr förstör blogg.se kvalitén helt och hållet ...
Tror dom flesta kan hålla med om det jag skrev här ovanför, snygg? Ja, smal? Ja.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0