Planer

Jag har länge funderat lite på att beställa ett skal från caseapp men har inte kunnat bestämma mig för vad jag vill ha på det, min första tanke var såklart BLOMME men när jag tänker efter kanske det känns dumt när jag inte längre rider honom men har min "egna" Yackie. 
 
I alla fall, när jag satt och gjorde "Blomme-kollaget" igår kom jag på att jag nog vill ha ett kollage som skal, och då kan jag ju göra ett kollage med helt blandade bilder, (jag, jag & blomme, jag & yackie, blomme, yackie, naturbilder osv.). 
Så, så får det bli, om jag köper ett sånt skal blir det antagligen med ett kollage på. Funderar också på om man kanske kan ändra färgerna i alla foton lite, så att alla har en rosa nyans i sig, skulle nog vara snyggt. 
Målade en snabb skiss i photoshop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0