Onsdag -ridpasset

Det kan ju inte gå bra alla gånger har jag hört, och det stämmer ju.
Idag var Yackie duktig, men JAG saboterade det, mest för att jag var trött, satte hög press på mig själv och ville lite för mycket.
Jag är alltid så när folk ska titta på, spelar inte så stor roll vem det är, men man vill ju göra sitt bästa och då vill man (iaf jag) för mycket och rider sämre istället för bättre.
Men som sagt, Yackie skötte sig bra och lyssnade egentligen, men jag fastnade för mycket i tygeln och orkade inte helt enkelt. ;) Stundtals gick det hur bra som helst, men (främst när hon blev springig och stark) då och då orkade jag inte fortsätta vara konsekvent (säger man så?) och envis.
Men aja, blev i alla fall grymt motiverad till nästa pass, för då ska JAG rida mjukt och behålla lugnet helt enkelt, så kan jag i alla fall vara nöjd med min egen insatts efteråt. :)
Kramis

(bild från den bästa delen av ridpasset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0