Onsdag morgon

Godmorgon! 
Det blev ju lite halvbra uppdatering igår, tre inlägg lyckades jag knåpa ihop men dom var inte läsvärda direkt och de två första publicerades nästan samtidigt. 
Men idag kommer uppdateringen vara på topp, hoppas jag haha, nejmen jag ska inte göra jättemycket idag, jag ska antagligen träffa lite kompisar en stund senare men inte än, så den borde kunna ligga på topp! ;)
 
Något som även ska göras idag är att jag ska fixa headern till den där designen jag har hållt på med ett tag, den som jag gör till några kompisar, sedan ska jag väl kolla över hela designen och se om något behöver ändras men det mesta är faktiskt klart nu, jag länkar såklart så ni får se den när den är färdig och insatt. :)
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0