Ointressanta inlägg rakt igenom

Har funderat lite på min blogg och insätt att det är väldigt mycket onödiga och ointressanta inlägg, tyvärr är det inget jag kan göra åt just nu, eftersom jag inte gör något hästigt och är bortrest har jag varken tid eller inspiration till långa meningsfulla HÄST inlägg. Tyvärr. Men så fort Yackie kommer så ska jag verkligen försöka få till bättre inlägg.

Det finns massa olika sätt att lägga upp sin blogg på, tre av dom är störst.
1. Många ointressanta inlägg om dagen
2. Få, men riktigt intressanta inlägg per dag
3. Få och ointressanta inlägg varje dag

Mitt mål är att min blogg ska vara en blandning av 1 & 2, mycket uppdatering som ändå är läsvärda, men det är riktigt svårt och tidskrävande att komma på flera läsvärda inlägg om dagen.
Som jag skrev förut följer jag verkligen inte det målet just nu, orsakerna står längre upp.
Men från och med nästa vecka ska jag FÖRSÖKA lägga upp bloggen såhär:
minst 3 inlägg om dagen, 2 genomtänkta & 1 om hur dagen ser ut. Sedan gör det ju inget om jag slänger in många fler och mindre läsvärda inlägg, bara jag får upp något intressant på bloggen varje dag, eller i alla fall genomtänkt.

Sedan, eftersom foto är ett av mina intressen hör "bildbomb" till ett genomtänkt inlägg, eftersom det tar mycket tid att fota & redigera varje bild, och jag själv älskar inlägg som avslutas med en snygg bild!

Vad tycker ni är bra & dåligt med min blogg? Vad måste förbättras?
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Jag tycker att du har bra uppdatering och de är kul med så fina bilder! Men jag tycker att du borde ha bilder i varje inlägg, jag tycker de är jätte tråkigt med bildlösa inlägg.. Du brukar ha bilder, men t.ex på detta inlägget :)

Svar: Anledningen till att jag inte har kunnat ha det är ju för att jag inte har haft någon dator, och när jag bloggar från mobilen (som jag ofta gör) vill jag inte lägga upp någon halvdan bild egentligen. :)
idaalvas.blogg.se

2012-08-18 @ 23:33:51
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0