Nya bloggdesignen

Åh är riktigt nöjd med designen hittills, dock är den ju inte klar och headern brukar oftast avgöra om den blir snygg i slutändan, så vi hoppas på en bra headerdag när jag får tillfälle att göra den! 
Min testblogg där designen finns är hemlig men kan ju avslöja att den blev beige/brun, en klassiker, brukar variera mellan beige/brun och grå, gör typ varannan haha!
Nejmen tycker faktiskt just brun/beige är så fräscht, det ser inte för mycket ut, stilrent liksom och ändå så är det inte lika tråkigt som att ha en vit eller grå blogg (ja, jag vet att min blogg är grå just nu, uuuuuuuusccccchhhhhhh). 
 
Ser fram emot att ha en blogg jag själv tycker är snygg! :D
Hittar ni copyright märket på bilden? ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0