Nu behöver jag eran hjälp!

Sitter just nu och läser igenom kontraktet till hyrhästen (ja, vi har bestämt oss, wihooo), i alla fall så ingår inte så mycket utrustning, sadel, träns & grimma är väl det som ingår ungefär, med andra ord kommer vi behöva lite nya schabrak. Jag är väldigt förtjust i Schockmöhle-schabraken själv, älskar att dom är så "hårt" stoppade + att dom är väldigt snygga, men jag kan ju inte bara ha Schockmöhle-schabrak haha. 
Så min fråga till er är om ni har några speciella schabrak ni gillar & varför? Tipsa helst inte bara om fina märken, utan bra och snygga vardagsschabrak som inte är allt för dyra. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag har fyndat riktigt snygga (och billiga) schabrak på Hööks! Speciellt de från Showmaster, de har väldigt snygga färger och kostar typ 200 spänn :) <3

2012-08-07 @ 08:30:54
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0