Next in?

Något jag skulle vilja köpa till Yackie är damasker, riktigt snyggt, om du frågar mig, smart och smidigt. 
Jag är inget stort fan av att linda, eller jag tycker det är grymt snyggt men krångligt och tidskrävande, vill man ändå ha något som skydd på benen och som dessutom är lika snyggt är ju damasker ett bra alternativ.
 
Det är så sjukt kul att titta runt bland alla grejer folk köper till sina hästar, sedan kommer jag såklart inte köpa allt det jag tycker är smart och snyggt, nejnej, det gör jag mest för att det är roligt, och man lär sig ju lite av det, läsa vad folk tycker om ditt och datt menar jag. Att titta skadar ju ingen, right? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0