Något jag skulle vilja köpa ...

... är pannband! Det Yackie har nu är helt okej tycker jag men det finns så många fina som skulle piffa upp tränset lite. ;)
Något jag älskar är lite blingbling haha! Nejmen ni fattar.
Förrutom vanliga pannband med strasstenar över hela är det supersnyggt med pannband som detta, som är delade och och har stenar på båda delarna. Dock tycker jag det känns lite väl fint för vardag och jag och Yackie kommer nog inte bli något tävlingsekipage inom snar framtid. ;) (Just pannbandet på bilden är från Kyro Ridning Gear.)
 
 
Något annat jag gillar skarpt är att ha bara en "kedja" eller vad man ska kalla det, så fint, stilrent och ändå enkelt! Tycker jag då. ;) Ser lite prinsessigt (kan man säga så?) ut! 
Ser inte överdrivet ut till vardags heller. 
 
 
Har ni något favoritpannaband hemma i garderoben kanske? :D
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Jag älskar verkligen de från Kyro riding gear! De är super snyggt att de är delat, så de är nog mitt favorit pannband :)

2012-08-23 @ 08:54:22
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0