Mountain horse

Bara jag som ÄLSKAR nyheterna från moutain horse?
Det blir snyggare och snyggare ju längre bland de nya grejerna man kommer.
T.ex. tröjan på bilden, ÄLSKAR den, dock får den ett stort minus för att den är vit, det är svårt att hålla rent även de mörka kläderna i stallet från fläckar, och att då ha en såhär ljus när man står och borstar leriga ben känns inte som en bra kombination. Och köper jag ridkläder vill jag kunna använda dom både i stallet och när jag rider ...
Annars gillar jag den jättemycket som sagt!
 
Gillar också jättemånga av jackorna och ridbyxorna, men vad tycker ni om Mountain horse, hiss eller diss?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så, den är uppe! :D självklart är det okej med kommentarer ;) hah!

2012-08-31 @ 19:44:11
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0