Minnen!

Jag satt och kollade igenom typ alla mina bilder på datorn och hittade en bild på mig i en vattenpöl, jag kommer ihåg när jag och min kompis Sofia var ute och fotade dom här bilderna och jag tyckte dom var GRYMMA! 
Haha, visst är dom udda men jag vet inte om jag ska säga något mer än så haha ..
 
I alla fall så känner jag att jag börjar komma igång lite med bloggningen igen, skönt även om det kanske inte är så roliga inlägg, det är lite svårt nu när jag inte rider någon häst, men jag ska försöka komma på några fler hästiga inlägg imorgon, men imorgon vet jag som sagt inte hur det blir eftersom vi ska iväg och provrida ... Men har gjort ett tidsinställt till er för säkerhetens skull, det kommer publiceras 15.00 om jag minns rätt. :D
 

Kommentarer
Postat av: BLOPPIS

Hejsan!
Jag har precis fixat en bloppis, jag vill bli av med de kläder jag inte använder!
Kika gärna in och hör av dig om du är intresserad av något!

kram :)

2012-08-01 @ 21:46:27
URL: http://bloppisbywilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0