Längtar

Åh jag längtar så mycket tills Yackie kommer så det gör ont i magen! 
Vilken hästblogg jag än kikar in på så hittar jag alltid något som gör att jag längtar ännu mer.
Jag längtar efter att se bilen med transporten på släp svänga in på stallplanen, jag längtar efter att släppa ut henne i den nya hagen, att göra fint i hennes box, att fota henne, att veta att ingen annan kommer känna henne bättre än oss, att mysa med henne, att lära sig hennes knappar, att lösa alla problem och motgångar, att göra snyggt i skåpet, att sitta på henne för andra gången.
 
Är sjukt taggad med andra ord. Har kollat över lite vad som kommer behövas tillsammmans med min lillasyster, idag snurrade jag ihop de två grimskaft vi hade hemma, jag fick ju massa grejer av Sigrid, min kusin skulle kolla om hon hade något från hennes ponnytider hon ville ge bort och när vi vet exakt vad vi har återstår ju den roligaste förberedelsen, köpa de vi behöver till VÅRAN (nästan) ponny. 
 
Bilder från provridningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0