Kopior?

Innan ni börjar läsa kolla in --> Paulina <--- det var på hennes blogg jag såg ett liknande inlägg som inspirerade mig till att skriva detta! 

Såg Horze stövlarna på en bild och trodde det var ett par nya tretorn, gick sedan in och kollade lite bloggar och när jag kom till Paulinas insåg jag att det inte var tretorn utan horze. 
Okej, alla kopierar, jag kopierar just nu ett inlägg någon annan har skrivit kan man ju tycka och Hööks kopierar hela tiden ...
Men detta är liteeee väl lång eller? ;) Man ser ju knappt skillnad på stövel och stövel!
Men vem vet, Horze-stöveln kanske blir nästa inne-stövel istället för tretorn? Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

jag tycker som dig, lite för lika. Man måste ju kunna se skillnad iallafall tycker jag!

2012-08-21 @ 08:56:40
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0