Just kommit hem igen

Har just kommit hem igen efter en promenad med Veronica, aka Virra, Vurpan, Virraveron, kärt barn har många namn ;)
Det var riktigt mysigt, har inte träffat henne på länge men hon var lika go som jag minns henne! Det är det som är det bra med att bo nära kompisar, man kan ses till lite senare på kvällen en snabbis, mys :)

Sedan såg jag även att jag råkat skriva att ni bara fick två inlägg idag i förra inlägget, och ni måste ju tro att jag inte kan räkna för detta blir det fjärde inlägget för dagen, eller har jag blandat ihop siffrorna igen nu hehe? ;)
Jaja, nu måste jag sova så jag inte vaknar lika trött som jag var imorse, kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0