Iväg och rida

Ska om några timmar bege mig mot stallet och *trummvirvel* RIIIDAAA! :D 
Yackie har fått stå några dagar och igår red ju min lillasyster så idag är det min tur. Är väldigt taggad, eller taggad kanske är fel ord, snarare nyfiken.
Jag kommer ju ihåg att jag gillade Yackie när jag red henne men jag har liksom glömt bort hur hon kändes att sitta på, så det blir spännande. Självklart kommer en utvärdering här på bloggen senare, även om det nog inte kommer vara så mycket att utvärdera, ska ta det lugnt och inte rida så länge, men ändå! :D
 
Medan jag är i stallet kör vi en "dagens läsarfråga", denna gången är frågan...
 
 
... Hur gamla är ni bakom skärmen där hemma? Det är ju lite roligt att veta lite mer om er, ni vet ju det mesta om mig nu! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, vad kul! :D jag är 15!

2012-08-22 @ 17:17:48
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Ulla

Även en 69-åring tycker,att det är jättekul att nå´n gång då och då se hur en 15-årig ridtjej har det!!

2012-08-22 @ 20:39:29
Postat av: Mikaela

14 år, gör du header åt andra, gratis? :)
Checka min nya blogg -> www.ryttarina.blogg.se ;]

Svar: Det händer då och då, har aldrig tagit betalt eller så men jag har inte alltid lust eller tid. :)
idaalvas.blogg.se

2012-08-22 @ 20:56:06
URL: http://ryttarina.blogg.se
Postat av: Mikaela

Sv; För jag skulle gärna vilja beställa en sån som du gjorde till skogensgard.blogg.se. om de funkar för dig? :)

Mejla. :)

Svar: Jag tror tyvärr inte jag har tid just nu, det är så mycket med pållen, sista året på grundskolan osv. :)Men jag kan tipsa om agnessan.blogg.se
idaalvas.blogg.se

2012-08-23 @ 17:17:53
URL: http://ryttarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0