I love it

Jag har haft sån tur som har hamnat på ett så fint stall, dom har ALLT, det är inget man saknar över huvudtaget, en sak jag själv tycker är en stor fördel är manegen, man blir ju lite bortskämd men ni måste väl hålla med om att det ÄR lättare att rida i en manege när det regnar än ute i en paddock? Och här i Göteborg har vi ju gott om regn hehe ;)
Sedan tycker jag det är coolt att dom har skrittmaskin, men tror aldrig vi kommer använda den även om den används av många andra installade.

I paddocken ligger det nya underlaget på plats, ska tydligen vara super även om jag aldrig ridit där än. Blir inte stora vattenpölar heller ...
Och det viktigaste enligt mig, människorna är trevliga, och det är inget jag bara säger utan alla hejar på alla, bra stämning helt enkelt.

Vad tycker ni är viktigt i ett stall för att man själv & hästen ska trivas?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0