Home sweet home

Nu är jag hemma efter att ha varit och kollat på stallet. :)
Och jag är minst sagt nöjd, det är stort men ändå känns det mysigt (det står drygt 30 hästar där, uppdelade på tre olika stall), de har manege, paddock, fikarum, toalett, skrittmaskin (!!!) osv. 
Och så det viktigaste, att människorna faktiskt verkade riktigt snälla och trevliga.
Förresten hade hon som hade stallet en 15årig dotter som red grymt bra! Jag såg bara skymtar men WOOOOW, haha, men även hon verkade schysst, ärligt talat så verkade alla vi pratade med snälla. :D
 
Så jag är bara positivt inställd till det stallet, jag hoppas att det blir bra när vi väl har flyttat hästen dit, det tror jag nog, man måste ju såklart ge det lite tid men annars går det ju alltid att byta stall, om något skulle bli heltokigt. ;) Det hänger nog mest på att man kommer överrens med människorna, och sånt är ju alltid svårt att veta iförväg, men själva stallet verkade riktigt bra, det är också bra upplagt, mycket ingår så åker man bort någon dag eller två klarar sig hästen fint ändå, awesome! 
Kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0