Godmorgon

Godmorgon på er!
Sitter framför pappas macbook pro och fattar ingenting, hehe, försöker koppla in min externa hårddisk men det funkar inte, så lyckas inte få fram mina bilder här och Nora (lillasyster) har andra datorn. :/
Hade nämligen tänkt lägga upp lite fler bilder från igår, men det får bli i ett annat inlägg idag när jag har en dator jag förstår mig på! ;)
 
Annars ser dagen ut så här, jag ska först slappa (haha mycket viktig punkt) och senare idag ska jag, donja och nikita ta fram cyklarna och cykla till Amundön, det kanske inte säger er så mycket (?) men det är en bit dit så det blir lite motion! Vi ska även ta med oss fika och jag tror kameran kanske får följa med också, vi får se. :)
Förutom det ska jag inte göra så mycket, Nora ska rida Yackie, tror inte hon hade bestämt vad hon skulle göra än men något blir det, och imorgon + i övermorgon rider jag. :)
 
Bilderna från gårdagen kommer upp så snart jag får en annan dator så håll utkik, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0