Datornöd

Min dator har jättelänge blivit överhettad snabbt och då och då bara stängt av sig, det är väldigt dåligt tycker jag, eftersom det är en bra dator liksom, en hp speldator (dvs. med mycket plats), men antagligen är en av fläktarna sönder eller så har det kommit in smuts i någon av dom. 
Det betyder att jag kommer vara utan dator ett tag, mamma har nyss åkt för att lämna in den, eller kan ju alltid använda mammas och pappas (som tur är) men utan MIN dator. 
Dock tror jag inte det kommer påverka er så mycket, det som kan vara är att bilderna inte alltid är redigerade innan jatg lägger upp dom, och vissa dagar kanske det blir mer mobilbloggning än datorbloggning, men ska försöka skriva utförliga "mobilbloggningar" om det blir så. ;)
Kram
 
En sån här är det jag har ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0