Dallas

Jag hatar att vara sjuk och jag antar det är därför som jag ofta är lite halvsjuk.
Jag är sjuk en dag och dagen efter skiter jag i att jag har varit sjuk och kör på som vanligt, och då hinner jag aldrig återhämta mig, men det är såååå tråkigt att återhämta sig när man har roligare saker inplannerat. 
Men övertalade mig själv att Yackie kan stå idag, hade mer än gärna velat rida henne men då finns risken att jag blir sjuk igen, så jag ska ta det lugnt idag, snälla mamma åker upp och fixar det som behöver fixas i stallet.
 
Just nu kollar jag på Dallas, riktigt bra haha, spännande som attans, och att Jesse Metcalfe är med (John Rowland i Desperate housewives) gör det ju inte mindre bra direkt ... heheh ögongodis? YES 
Imorgon blir det i alla fall skola och ridning igen. Tror jag mår bra då, mår egentligen helt okej idag också, är mest hemma för att inte bli mer sjuk om några dagar .., 
Då tänkte jag iaf rida i paddock/manege, ska bli riktigt roligt att rida igen, alltid lika roligt, och det är så spännande nu i början att se hur det går. ;)
Tänkte även skriva en utvärdering då, men åker till stallet själv direkt efter skolan så antagligen kommer inga bilder från det ridpasset, hoppas det är okej ändå. :)
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0