Dagens

Jag vet att jag lovade bra uppdatering idag, tyvärr blev det inte riktigt så eftersom jag slocknade så fort jag kom hem, var så trött att jag började gråta när jag skulle berätta för mamma att det var jobbigt att bära en tung väska, och visst, det var jobbigt men verkligen inte SÅ jobbigt hehe..
Aja, nu kommer en liten update iaf. :D
 
Red ut! Skrittade och travade ut i skogen, mestadels skritt och långa tyglar, har hört att det ska vara bra för att bygga muskler. Det var mycket backar så hon fick jobba lite, men hon tyckte det var jätteroligt och gick på som bara den ;)
Provade även att samla ihop henne och hon kom snabbt tillrätta med nacken, detta hade jag verkligen inte förväntat mig när hon klev ur transporten första gången, vilken guldponny! 
Man kan verkligen, verkligen, verkligen inte tro att Yackie är 22 år, hon var riktigt pigg, hade öronen spetsade framåt och började småtrava i uppförsbackarna.
Jag gillar henne mer och mer för varje dag! ;) Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0