Dagens planer

Idag händer en hel del!
För det första ska jag åka och kolla på stallet där vi har stallplats, spännande! Trodde det skulle bli på lördag men det gick bra idag, och jag vill gärna se det så fort som möjligt, så today it is! *tummen upp*
Sedan ska jag även träffa min kompis Donja, har inte träffat henne på länge så saknar henne jättemycket nu, så även det får en tumme upp.
 
Börjar känna mig lite smått förkyld också, antagligen är det min allergi som förvärrar förkylningen och förkylningen som förvärrar min allergi, är i alla fall lite snuvig, hostig och så kommer allergin (gräspollen) och gör att ögonen rinner, usch och fy, är antagligen lite trötthet med i bilden också, efter tre veckor på ridläger hade det varit konstigt om jag var i topskick. Jag brukar iaf inte bli ordentligt sjuk så det går nog över snart. ;)
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0