Dagens planer

Idag har jag redan hunnit med att gräla med min mamma, om inget ungefär, och snart ska jag även hinna med att ta mig till min kompis Elvira. 
Vad vi ska göra vet jag inte riktigt men något hittar vi nog på, det är ju lite tråkigt att det är så fult väder, men regnkläder finns ju av en anledning haha! ;)
 
Och imorgon ska jag antingen till mina kompisars stall och fota dom (har ni märkt att jag har blivit värsta fotografen haha? Åker runt och fotar överallt), eller så ska jag vara med en kompis som kommer hit från Bohuslän, men jag vet inte hur det blir med det, men det får både ni och jag reda på imorgon! :D
Vi hörs, kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Men du är ju skitgrym på att fota så de får du stå ut med haha ;)

2012-08-08 @ 15:13:08
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0