2012-08-27

Brist på rubriker? JA
 
Har just vaknat upp ur min Pretty Little Liars värld, oj vad den riktiga världen känns stor nu haha, nejmen det är svårt att inte fastna. ;)
Runt åtta riden åker jag och mamma upp mot stallet och fixar hos pluttis. Mocka, göra mat, borsta, låta henne beta osv.
Stallägaren ska även visa oss hur man ska göra när man fodrar åt alla hästarna i stallet, för imorgon kväll ska vi nämligen göra det, och det är ju lite dumt om man inte vet hur det går till då .. ;)
Imorgon ska jag även rida, spännande spännande, på banan denna gången, tror det kommer gå jättebra! 
 
Tydligen hade vi fått ett par framskydd av någon i stallet som rensade ut sina grejer, superbra då dom var helt oanvända och typ sånna som jag ändå hade velat köpa till Yackie! Tror (efter mammas beskrivning) att det var ungefär sånna som på bilden här nedanför, kommer ni ihåg att jag skrev i ett inlägg att jag tyckte det var grymt snyggt? 
Aja, kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0