Min klänning!

I slutet av förra veckan beställde jag hem två klänningar, en rosa/röd & en vit med spets ovanpå, nu har båda kommit och jag invigde den rosa/röda idag på Agnes & Pernillas konfirmation, jag är så nöjd med den att jag kände att jag var tvungen att ta lite bilder, så jag plockade fram kameran och fjärrutlösaren och detta blev resultatet haha!
Jag köpte den här om någon vill veta.. c;
Nu ska jag snart dra mig vidare mot Theas (min lillasysters) gymnastikuppvisning och senare ikväll ska jag antagligen träffa Nikita & Donja.
Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina J'

sv: jaha okej haha men då förstår jag! ;)

Men jag behöver inte riktigt än, men jag ska försöka hålla utkik på din blogg eller så hör jag av mig igen :)

2012-04-28 @ 19:13:55
URL: http://honevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0