Hemma för att strax dra mig vidare igen

Nu är jag hemma från stan och det blev som jag hade bestämt, jag köpte alltså inte speciellt mycket.
Det blev ett nytt "skärmskydd" till min telefon, en donut & ett par solglasögon.
Min lillasyster däremot shoppade slut på alla presentkorten haha ..
Nu ska jag snart dra mig vidare mot Motala, och påvägen stannar vi och äter med min moster, hennes man + kusinerna för att fira Thea.
Hoppas ni inte dör om uppdateringen är lite nere fram till måndag. c:
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ❤

Svar: De blir lite svårt med bilderna, eftersom vår dator inte funkar så jag kan inte lägga över dom :/ men jag ska skriva om hur de gick nu, så håll utkik! ;)<3

2012-04-29 @ 15:22:20
URL: http://Http://moonjumper.blogg.se
Postat av: Linn Strelin

SV: Jag skulle rekommendera ett flippanbett :)

2012-04-29 @ 18:47:42
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0